Trójmiasto, a więc też Gdynia to miejsca, które wyjątkowo chętnie odwiedzają turyści praktycznie z całego świata. Trudno się więc dziwić, że ilość reklam w tych miastach, szczególnie z branży turystycznej oraz gastronomicznej jest coraz większa. Popularność zyskują np. billboardy gdynia, ale również bardziej niestandardowe formy reklamy.

billboard

Autor: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com
Ale dlaczego warto zainwestować akurat w ten rodzaj reklamy – zapytasz? Otóż powodów jest pare. Po pierwsze taka reklama jest bardzo widoczna, od razu rzuca w oczy.

Jeżeli po przeczytaniu tego tekstu sądzisz, że warto jest głębiej poznać to zagadnienie, to jeszcze zerknij tutaj lampy błyskowe hasselblad.

W końcu billboardy gdynia (tutaj oferta obiektów konferencyjnych) mają dużą powierzchnię, znajdują się na wysokości i w dodatku zazwyczaj w popularnych, uczęszczanych miejscach. Po drugie, tego typu reklama dociera do dużej liczby osób. W końcu głównymi ulicami miasta codziennie poruszają się tysiące przechodniów. Wśród nich z pewnością znajdzie się sporo osób, które będą zainteresowane tym, co planujesz przekazać. Łatwo dotrzesz więc do grupy docelowej. Po trzecie – billboardy gdynia pozwolą Ci na wyzwolenie Twojej kreatywności – zobacz billboardy w Gdyni. Na tego typu tablicy umieścisz wszystko, co tylko zechcesz (rzecz jasna w granicach prawa). Ogranicza Cię wyłącznie Twoja wyobraźnia. Sam więc musisz zastanowić się, jak przyciągnąć uwagę przechodniów, osób, do których chcesz dotrzeć, jak je przekonać, żeby się Tobą zainteresowały.

billboard

Autor: Daniel Oines
Źródło: http://www.flickr.com

Dobrze, teraz zastanówmy się, co robić, aby Twoja reklama na billboardy gdynia była bardzo skuteczna. Po pierwsze – opłaca się znaleźć odpowiednie miejsce, odpowiedni billboard. Powinien to być rzecz jasna taki przy uczęszczanej, popularnej ulicy. Może być on wprawdzie dość drogi, ale chyba warto, nieprawdaż? W ten sposób uda Ci się dotrzeć do konkretnej liczby osób. Po drugie, można zastanowić się, w jakim miejscu Twój billboard zobaczy najwięcej osób z grupy docelowej.

Jeśli chciałbyś trafić do pasjonatów sportu, może go warto postawić billboard przykładowo w pobliżu stadionu albo sklepów sportowych? A jeżeli do kierowców – w pobliżu ruchliwej ulicy, przy stacji benzynowej? Sam musisz się zastanowić, które billboardy gdynia będą dla Ciebie najlepsze. I po trzecie – pomysł. Jeśli sam go nie masz, nie uważasz się za zbyt kreatywnego – wyślij zapytanie do agencji reklamowej, dobrego grafika. Nie oszczędzaj na tym. W końcu cóż Ci po billboardzie, jeżeli jego treść nie będzie odpowiednio wymowna?