Myślenie szablonowe to wizytówka w formie kartoniku o rozmiarach 85×55 mm, zadrukowanego z jednej czy z obydwu stron twymi danymi kontaktowymi a także danymi przedsiębiorstwa. Praktycznie każdy tak właśnie myśli o wizytówce. Efektywny marketing powinien wychodzić poza wszelkie schematy. Czas na myślenie niestandardowe!

wizytówki

Autor: Sean MacEntee
Źródło: http://www.flickr.com

Składana wizytówka (poznaj naszą firmę) łączy zalety tradycyjnego nośnika a także kilkustronicowej broszurki. Jest ona poręczna w przechowywaniu, co umożliwia jej długi żywot po wyprodukowaniu. Zarazem liczba informacji, którą jest w stanie przekazywać przy tak małej przestrzeni, jest znakomita. Złożona wizytówka niewiele różni się od każdego innego druku tego typu, bez problemu mieszcząc się w standardowym wizytowniku. Po wzięciu jej do ręki raptem rozkłada się, oferując w sumie 6 niewielkich stron, na których możesz pomieścić wszystko, co uznasz za ciekawe dla klienta oraz korzystne z twego punktu spojrzenia. Nieczęsto będziesz mieć sposobność nawiązać tak trwały kontakt z przypuszczalnym klientem. Nawet kiedy nie skorzysta on z twych usług zaraz, oryginalna wizytówka może przypomnieć mu o twojej firmie nawet po wielu tygodniach. Z wszelkich materiałów reklamowych, wizytówki przechowywane są najczęściej – większa część ludzi wychodzi z założenia, iż nigdy nie wiadomo, kiedy mogą się przydać. Kreuje to szansę, jaką szkoda by było zmarnować. Dlatego warto skorzystać z tych usług (tych usług).

Wizytówka musi utrwalać korzystny wizerunek twojej firmy, umożliwiać bezproblemowy a także prędki kontakt z twą firmą (istotne jest, żeby istniało parę opcjonalnych dróg – sam numer telefonu może nie wystarczyć). Ważne jest też, by była ona bezproblemowa do przechowywania oraz do znalezienia nawet po dłuższym czasie. Broszurka zapewnia większość z tych zalet, dodając do nich obfitość informacji, jakie może komunikować nabywcom, głębsze zapoznanie klientów z firmą oraz jej ofertą oraz zachętę do prędkiego zainteresowania się reklamowanymi wyrobami (mogą to być przeceny, ograniczone czasowo konkursy czy inne formy zachęcenia konsumentów do działań).

Broszura wielkości wizytówki, wizytówka składana z 3 niedużych arkuszy – jakkolwiek to nazwiesz i przedstawisz sobie, jest to bez wątpliwości świetny pomysł na promocję swej firmy i zainteresowanie bardzo wielu ludzi jej ofertą. Wizytówka składana ma atuty trójstronnej broszury oraz tradycyjnej wizytówki. Aby odnaleźć firmę zajmującą się projektowaniem a także drukiem takich wizytówek wystarczy wystukać w wyszukiwarkę hasło: projektowanie wizytówek.