Jak się rzecze – reklama to dźwignia handlu. To ona sprawia, że określony towar czy usługa są bardziej rozpoznawalne, z większą chęcią kupowane, a nawet… wręcz pożądane. Reklama od niepamiętnych czasów była, jest dziś i zapewne będzie istotna jeszcze przez bardzo długi okres.

Jednakże nie każda reklama jest dobra dla każdej firmy. Wcześniej należy dokonać analizy, który rodzaj stanie się najlepszy – w Internecie, w TV, Internecie, w formie ulotki czy sponsoringu. Niestety sporo firm ma jeszcze dodatkową trudność – to koszt reklamy. Chociażby na przykład – ta w telewizji czy billboardowi jest dla sporej części niedostępna. Jest jednak jedna po dziś dzień wieczna. To ulotki. Zdecydowanie stare, poczciwe ulotki, z których korzysta każdy – i małe, i gigantyczne firmy, i usługowe, i te sprzedające towar. Ulotki takie, jak w zleca zarówno mechanik, jak i firma energetyczna, czy bank. Po co?

stojak z ulotkami

Autor: Dancewear Central
Źródło: http://www.flickr.com

Ulotka przytrzymuje potencjalnego nabywcę na dłużej, może przedstawić świetne fotografie produktów albo załączyć bardzo angażujący tekst. Może pokazać wszystkie dane kontaktowe i mapkę dojazdu. W skrócie – na tej niewielkich rozmiarów kartce można zmieścić mnóstwo istotnych informacji. Ulotki (www) są w każdej miejscowości w naszym kraju. Czy to Warszawa, Kraków, Gdańsk, czy Kielce, Tarnów, Siedlec – taką formę reklamy można spotkać w każdym zakątku, na chodnikach, w skrzynkach pocztowych, jako wrzutki w gazetach. Pozostaje tylko jedna kwestia – drukowanie ulotek. Gdzie to zamówić?

Obecnie to niezwykle łatwe. Starczy usiąść przed komputerem, wpisać w wyszukiwarkę ‘drukowanie ulotek’ i rozpocząć przeglądać strony www drukarni, które to oferują. Przy poszukiwaniu można dopisać także nazwę miasta (dla przykładu – Warszawa), choć to może być bardziej interesujące dla osób, które chcą następnie samodzielnie odebrać paczkę z produktem. W obecnych czasach – w świecie Sieci internetowej – wszystko można zamówić zdalnie i czekać spokojnie na kuriera w swoim domu lub w siedzibie firmy. A później rozdać swoje ulotki – http://www.progresdisplays.pl/potykacze-i-stojaki-na-ulotki-reklamowe – po mieście i oczekiwać, aż chmara klientów przybędzie do naszego sklepu lub salonu.