Zakładając restaurację, klub fitness lub zwykły butik myślimy co uczynić, aby przyciągnąć jak największą liczbę zainteresowanych. Jest kilka możliwości na zwrócenie uwagi klientów. Jednym z nich są ulotki lub różne nadruk.
Niekiedy się myślimy jak zaprojektować świetną ulotkę, aby zadowalała oczy zainteresowanych. Jest to bardzo istotne, bo jak wiemy duża ilość z nas jest wzrokowcami i na pewno słusznie przygotowana propozycja na kawałku papieru zapadnie im w pamięci. Weźmy pod uwagę, że w dzisiejszych czasach drukarnia (
Drukarnia Toruń) bez problemu spełni nasze życzenie. Co więcej potrafi rozplanować fantastyczną ulotkę w dobry sposób.
Sprawdź też:
Napomknijmy, że niektórzy wielokrotnie popełniają błędy techniczne lub merytoryczne. W jaki sposób możemy je zauważyć?. Z merytorycznych najczęściej chodzi o pomyłki językowe. systematycznie sam jak czytam ulotkę, widzę błąd to od razu nasuwa mi się koncepcja, że posiadacz danej restauracji lub sklepu rozplanował to nieprzykładanie i nie przejmując się szczegółami. Z technicznych spraw to zazwyczaj niedobrze dobrana czcionka, źle rozmieszczony tekst, lub zła kolorystyka.
Autor: Toshiyuki IMAI
Źródło: http://www.flickr.com
Nie dziwmy się więc, dlaczego niektórzy nie chcą czytać ulotek. Może po prostu opłaca się czasami brać je z powagą i napracować się przy ich projekcie. poniektórzy najczęściej zlecają przygotowanie reklamy komuś innemu i myślą, że jak nafaszerują morzem informacji to będzie słusznie, a kolorowe nadruki załatwią sprawę. Nic bardziej mylnego. Zauważmy ludzi odbierających ulotki, jeżeli w ogóle to zrobią. Spojrzą na nią przez ułamek sekundy i po prostu schowają do torebki lub kieszeni kurtki. Co więc sprawić? Najlepiej dać jakieś śmieszne zdjęcie lub ciekawe słowa, który w szybki sposób dociera do konsumentów.
Innymi słowy liczy się ciekawy przekaz, czyli konkret. ”Owijanie w bawełnę” tutaj nie przejdzie, szkoda. Jeżeli drukarnia projektuje nam ulotki, musimy konkretnie przekazać, że chodzi nam o bezpośrednie przekazanie informacji, który trafi do przypadkowego przechodnia. Ulotki czy nadruki to nieskomplikowany sposób na marketing – tutaj. Nie zapominajmy, że to nie jest obowiązek do odbębnienia. Klienta często można zrazić złą reklamą.