Nade wszystko powinniśmy pomyśleć o odpowiednim sloganie.
Hasło ma przyciągać uwagę, sprawić, iż potencjalny klient zatrzyma tak jak na billboardy ostrołęka – reklama na billboardach w mieście Ostrołęka Slogan powinien być chwytliwy, odróżniać się na całym tle, tak by z miejsca go spostrzec. Należy unikać banalnych, nudnych słów, typu „najlepsze” czy „najtańsze”. Niniejsze słowa już na nikim nie robią wrażenia. Świetnie sprawdzają się łatwe, nie sprawiające problemu w zapamiętaniu zwroty. Dobrze też odwołać się do emocji i zaakcentować zalety konkretnego produktu. Poza sloganem zasadnicze znaczenie ma grafika. Jeden większy element jest znacznie lepszy niż kilka mniejszych, które i tak mogą być niezauważalne, kiedy np. ludzie jadą autem. Grafika musi wiązać się z hasłem, muszą stanowić zgraną całość. Grafika i slogan ma też posiadać jakieś tło. Im bardziej kontrastowe, tym lepiej będzie uwydatniać najważniejsze elementy billboardu. Jeżeli jednak uznamy, że coś tutaj nie gra, korzystniej jest skorzystać ze specjalnych generatorów kolorystycznych, które podpowiedzą nam, które kolory ze sobą współgrają.
Jeżeli ciekawi Cię przedstawiany tekst oraz masz ochotę dowiedzieć się więcej na taki wątek, to na pewno polecany wpis (https://kret-malepszy.pl/uslugi) okaże się tutaj bardzo pomocny.
Właściwym miejscem są też światła. Oczekując na zielone światło każdy patrzy dookoła, dlatego twój billboard bezapelacyjnie będzie zauważony. Billboardy Oświęcim mają zwracać uwagę – , więc jeśli nie jesteś w stanie go w odpowiedni sposób zaprojektować, lepiej powierz to zadanie fachowcom.