Home » Klasa-str » szkolenia » Jak motywować pracownika?

Jak motywować pracownika?

Niekiedy mamy wrażenie, że pociąg, który stale napędzał nas do działań, zboczył z toru, po którym powinien się poruszać. Straciliśmy motywację, energię do dalszego rozwoju. Zdajemy sobie sprawę, że coś szwankuje, zazwyczaj nie wiemy jednak jak określić ten czynnik , a co więcej co zrobić by nastąpiła poprawa. W takich chwilach, możliwości są dwie: albo nie robić nic, albo skorzystać z pomocy specjalisty.

szkolenia

Autor: QSC AG
Źródło: http://www.flickr.com
Motywacja do pracy to kwestia indywidualna, zależna od człowieka.

Sprawdź jakie dodatkowe źródło stało się naszą motywacją. Nie pożałujesz i z chęcią przeczytasz wpisy o tym interesującym temacie. Wejdź w ten link.

Niektórzy pracownicy są motywowani dodatkowym wynagrodzeniem, inni zdobywaniem wiedzy i poznawaniem nowych osób, a jeszcze inni wspólnym celem firmy. Motywacja pracowników do pracy to podstawa dobrego zarządzania. Brak motywacji u pracowników skutkuje spadkiem wydajności w pracy.

Bez wątpienia przykład motywacji musi przyjść „z góry”. Innymi słowy każdy menedżer, który chce dobrze motywować ma obowiązek sam odznaczać się określoną postawą i nastawieniem do wykonywanej pracy. Powinien być pewien planów i zadań jakie stają przed zespołem. Dobry menedżer musi być świadom swoich mocnych i słabych stron, powinien energicznie podchodzić do realizowanych celów. Aby stać się wzorem dla podwładnych musi dawać dobry przykład.

w czasie szkolenia

Autor: Root Impact
Źródło: http://www.flickr.com

Dla menedżerów, którzy pragną rozwijać się w dziedzinie technik coachingowych, powstają specjalne szkolenie z motywacji . Dzięki nim, mogą poszerzyć swoją wiedzę oraz rozwinąć posiadane umiejętności. Szkolenia pozwalają efektywniej motywować podwładnych, zespoły i pomagają w utrzymaniu poprawnych stosunków. Albowiem dobry menedżer musi umieć odpowiednio odpowiedzieć na porażki i niepowodzenia pracowników.

Każdy ma prawo (obsługa prawna firm Katowice) do błędów, lecz trzeba z nich wyciągać wnioski – takie podejście powinien reprezentować. Wszystkie błędy muszą być wnikliwie przeanalizowane, aby w przyszłości już się nie pojawiły. Na pewno brak powodów do działań u pracowników stosunkowo szybko wpłynie negatywnie na wizerunek firmy, a u podwładnych zmniejszy poziom satysfakcji ze swych działań.

About