Home » Klasa-str » szkolenia » Jak motywować pracownika?

Jak motywować pracownika?

Niekiedy mamy wrażenie, że pociąg, który stale napędzał nas do działań, zboczył z toru, po którym powinien się poruszać. Straciliśmy motywację, energię do dalszego rozwoju. Zdajemy sobie sprawę, że coś szwankuje, zazwyczaj nie wiemy jednak jak określić ten czynnik , a co więcej co zrobić by nastąpiła poprawa. W takich chwilach, możliwości są dwie: albo nie robić nic, albo skorzystać z pomocy specjalisty.

szkolenia

Autor: QSC AG
Źródło: http://www.flickr.com
Motywacja do pracy to kwestia indywidualna, zależna od człowieka. Niektórzy pracownicy są motywowani dodatkowym wynagrodzeniem, inni zdobywaniem wiedzy i poznawaniem nowych osób, a jeszcze inni wspólnym celem firmy. Motywacja pracowników do pracy to podstawa dobrego zarządzania. Brak motywacji u pracowników skutkuje spadkiem wydajności w pracy.

Bez wątpienia przykład motywacji musi przyjść „z góry”. Innymi słowy każdy menedżer, który chce dobrze motywować ma obowiązek sam odznaczać się określoną postawą i nastawieniem do wykonywanej pracy. Powinien być pewien planów i zadań jakie stają przed zespołem. Dobry menedżer musi być świadom swoich mocnych i słabych stron, powinien energicznie podchodzić do realizowanych celów. Aby stać się wzorem dla podwładnych musi dawać dobry przykład.

w czasie szkolenia

Autor: Root Impact
Źródło: http://www.flickr.com

Dla menedżerów, którzy pragną rozwijać się w dziedzinie technik coachingowych, powstają specjalne szkolenie z motywacji .

Chcesz poznać więcej tego typu wiadomości? Jeśli tak, to zobacz to użyteczne źródło, ponieważ także Cię na pewno zainteresuje.

Dzięki nim, mogą poszerzyć swoją wiedzę oraz rozwinąć posiadane umiejętności. Szkolenia pozwalają efektywniej motywować podwładnych, zespoły i pomagają w utrzymaniu poprawnych stosunków. Albowiem dobry menedżer musi umieć odpowiednio odpowiedzieć na porażki i niepowodzenia pracowników.

Każdy ma prawo do błędów, lecz trzeba z nich wyciągać wnioski – takie podejście powinien reprezentować. Wszystkie błędy muszą być wnikliwie przeanalizowane, aby w przyszłości już się nie pojawiły. Na pewno brak powodów do działań u pracowników stosunkowo szybko wpłynie negatywnie na wizerunek firmy, a u podwładnych zmniejszy poziom satysfakcji ze swych działań.

About