Powszechnie wiemy, że dźwignią sprzedaży jest promocja. Zwłaszcza efektywna jest reklama zewnętrzna, czyli mocowana przykładowo na fasadach budynków. Jedną z najkorzystniejszych jej typów jest zakup banerów reklamowych.

baner

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com
Banery z reklamami świetnie pasują do reklamowania zarówno ogromnych marek, jak i np. polityków. Są bardziej wytrzymałe niż zwykłe postery, niepodatne na nieprzyjazne warunki klimatyczne, ostry wiatr, intensywne opady i nasłonecznienie. Minimalny rozmiar baneru to 1 metr kwadratowy. Ich ceny różnią się w zależności od miejsca druku, wynosząc od około 30 złotych za m2. Najczęściej im banery reklamowe mają większe wymiary, tym korzystniejsza jest cena pojedynczej jednostki. Jak możemy złożyć zamówienie? Najpierw wybieramy odpowiednią drukarnie.

Wrocław i Warszawa to miasta, w których gałąź drukarska szczególnie jest rozwinięta, funkcjonują liczne specjalistyczne firmy i agencje kreatywne – polecam stronę. Decydując się na drukarnię dla siebie, zwróćmy uwagę na cennik oraz oferowane usługi. Profesjonalne zakłady za opłatą wspomogą przy przygotowaniu projektu baneru. Wystaeczy podać im rozmiary, treść wydruku oraz kolorystykę. Jeszcze przed drukowaniem

baner

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com

uzyskamy przygotowany projekt do akceptacji albo zgłoszenia swoich uwag. Zatwierdzony pomysł wysyłamy drukarni mailowo, a w wiadomości zwrotnej otrzymamy zatwierdzenie i szacunkowy okres realizacji. Wydrukowane banery reklamowe możemy odebrać osobiście albo drukarnia może wysłać produkt przez firmę kurierską

Obmyślając projekt baneru, dobrze jest nie zapominać, że mniej oznacza więcej. Lepiej wybrać proste, łatwe do zapamiętania hasło. Nie rekomenduje się używania skomplikowanych krojów liter i niesmacznych żartów. Z drugiej strony, nie należy obawiać się jaskrawych barw i szczypty kontrowersji. W każdej dziedzinie powinniśmy jednak zachować umiar i klasę. Szukając drukarni, najlepiej korzystać z Internetu. Do wyszukiwarki można wprowadzić hasło „drukarnie Wrocław” albo „drukarnie Warszawa”, ale pamiętajmy, że z licznymi drukarniami można współpracować na odległość zatem nasza obecność w lokum drukarni nie będzie konieczna.