Atuty reklamy typu outdoor: Szeroki zasięg – outdoor widzą wszyscy poruszający się po mieście, poza domem lub biurem odbiorca jest w wyższym stopniu otwarty na kontakt ze środowiskiem, kieruje uwagę na eksponowane treści. Bezpośrednie oddziaływanie – outdoor umożliwia bezpośredni, trudny do pominięcia, powtarzający się kontakt nabywcy z przekazem reklamowym. Skuteczny przekaz – plakat wspaniale eksponuje markę, towar, usługę, do których przyciąga kolorem, zawartością, pomysłem lub prostotą jak też jasnym przekazem. Skuteczność – dzięki narzędziom pozwalającym planować kampanie dla konkretnej grupy docelowej. Ogromna częstość kontaktów – dzięki wielokrotnemu kontaktowi z edycjami tejże samej kampanii przekaz reklamowy jest przez nabywcę z łatwością utrwalany. Długotrwałe działanie – reklama (zobacz pozycjonowanie stron) zauważalna jest przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Niskie koszty dotarcia do przypuszczalnych nabywców w porównaniu do innych klas mediów.
Doba mediowa to całościowy czas poświęcony na konsumpcję mediów łącznie w przeciągu doby. Człowiek spędza niemalże cały świadomy czas życia w towarzystwie publikatorów. Reklama outdoorowReklama – witryna firmy nasz serwis www -dobie mediowej nadzwyczaj duży, 20-procentowy udział. Jakim sposobem znaleźć odpowiednie miejsce na reklamę outdoorową? Rzecz jasna przy wsparciu internetu. Wystarczy gdy w przeglądarkę wbijemy hasło: telebimy Kujawsko-Pomorskie lub też – bardziej dokładnie – telebim Olsztyn Piłsudskiego. Uzyskany przez nas efekt, warto zobaczyć: zobacz tutaj.