Outdoor, czyli reklama zewnętrzna, to najstarsza oraz najpopularniejsza forma promocji, bazująca na wizualnej prezentacji treści oraz gwarantująca wielką częstość kontaktów z kampanią marketingową. Reklama outdoorowa wykorzystuje nośne symbole jak też proste komunikaty, jakie ułatwiają identyfikację marki.

Reklama typu outdoor działa 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu, bez opcji wyłączenia. Jej cechą jest stała widoczność, brak deklaratywności (nie potrzeba przykładowo włączać telewizora albo sięgać po czasopismo) jak też znaczny zwrot z inwestycji.

telebimy w mieście

Autor: Alex Goodkind
Źródło: http://www.flickr.com

Atuty reklamy typu outdoor: Szeroki zasięg – outdoor widzą wszyscy poruszający się po mieście, poza domem lub biurem odbiorca jest w wyższym stopniu otwarty na kontakt ze środowiskiem, kieruje uwagę na eksponowane treści. Bezpośrednie oddziaływanie – outdoor umożliwia bezpośredni, trudny do pominięcia, powtarzający się kontakt nabywcy z przekazem reklamowym. Skuteczny przekaz – plakat wspaniale eksponuje markę, towar, usługę, do których przyciąga kolorem, zawartością, pomysłem lub prostotą jak też jasnym przekazem. Skuteczność – dzięki narzędziom pozwalającym planować kampanie dla konkretnej grupy docelowej. Ogromna częstość kontaktów – dzięki wielokrotnemu kontaktowi z edycjami tejże samej kampanii przekaz reklamowy jest przez nabywcę z łatwością utrwalany. Długotrwałe działanie – reklama zauważalna jest przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Niskie koszty dotarcia do przypuszczalnych nabywców w porównaniu do innych klas mediów.

Brak deklaratywności – odbiorca reklamy zewnętrznej, aby ją ujrzeć, nie musi nabywać gazety, włączać telewizora albo mieć dostępu do sieci internetowej. Znaczny zwrot inwestycji – wg niezależnych badań każda ulokowana w outdoor złotówka zwraca się nieomalże po trzykroć

Telebimy nocą

Autor: http://www.freeimages.com
Źródło: http://www.freeimages.com

Doba mediowa to całościowy czas poświęcony na konsumpcję mediów łącznie w przeciągu doby. Człowiek spędza niemalże cały świadomy czas życia w towarzystwie publikatorów. Reklama – witryna firmy nasz serwis www – outdoorowa ma w dobie mediowej nadzwyczaj duży, 20-procentowy udział. Jakim sposobem znaleźć odpowiednie miejsce na reklamę outdoorową? Rzecz jasna przy wsparciu internetu. Wystarczy gdy w przeglądarkę wbijemy hasło: telebimy Kujawsko-Pomorskie lub też – bardziej dokładnie – telebim Olsztyn Piłsudskiego. Uzyskany przez nas efekt, warto zobaczyć: zobacz tutaj.