Bilet wizytowy służy do przekazania i zachowania danych adresowych i znamiennie ułatwia kontakty interpersonalne. Jest potrzebnym składnikiem w pracy i życiu towarzyskim.
Wizytówka musi mieścić imię i nazwisko, na dole zajmowane stanowisko, w dolnych narożnikach wizytówki nazwę i adres lokalizacji firmy, również numery telefonów i adres e-mail.

Logo

wizytówka

Autor: Geoffrey Franklin
Źródło: http://www.flickr.com

przedsiębiorstwa umieszcza się bądź w środku wizytówki, ponad imieniem i nazwiskiem, albo przy danych adresowych. Winna być drukowana na jednej stronie, na twardym kartoniku, najlepiej białym. Część zadrukowana wizytówki może mieć fakturę prostą, bądź chropowatą, dekoracyjną, jednakże nie zwracającą nadmiernie uwagi. Strona spodnia winna być czysta, gdyż użytkuje się ją do przypuszczalnej korespondencji, bądź napisania wiadomości poświęconych dla postaci zamieniających wizytówki.Bilety wizytowe są reklamą i wizytówką właściciela, dlatego nadzwyczaj istotne jest jaki mają wygląd. Szablony wizytówek bardzo łatwo można dopasować do swoich wymogów np. netprint.pl/wizytowki (netprint.pl/wizytowki)Porządnie zaprojektowana wizytówka musi być przede wszystkim przejrzysta, porządnie wykonana, estetyczna. Nie jest w dobrym stylu również dawanie własnych wizytówek wszędzie, ani wręczenia jednej osobie kilku bilecików. Najlepsza wizytówka to taka, która pozwala określić kogo przedstawia i jak się z tą osobą skontaktować. Przy zgromadzeniach służbowych wizytówki wymienia się z reguły na początku spotkania, przy towarzyskich na zakończenie spotkania

wizytówki

Autor: César Santiago Molina
Źródło: http://www.flickr.com

.

Logicznym motywowaniem tej reguły jest fakt, że przy spotkaniu służbowym najpoprawniej na samym starcie określić godności i hierarchię osób, które się spotykają, co uprości porozumiewanie się i przebieg spotkania. Przy przygotowywaniu odpowiedniej wizytówki powinno się nie tylko zwrócić uwagę na format wizytówki, położenie graficznych składników, czy dobór czcionki, istotnym składnikiem przy planowaniu jest kolor. Obecnie wizytówka dj jest nieodłączną częścią marketingu, dlatego właściwe złączenie odcieni jest w stanie uczynić z wizytówki atrakcyjny a również niezapomniany produkt, co jest właściwe z marketingowego punktu widzenia. Sprawdź: Firma Netprint.pl (Firma Netprint.pl)Firma