Reklama zewnętrzna – w jaki sposób najlepiej ją zrobić, by nie zmarnować zainwestowanych środków?

Rzecz jasna teoretycznie możemy całość przeprowadzić sami – zlecić wykonanie projektu grafikowi, wydrukować plakaty, a potem rozlepiać je na mieście (jedynie w miejscach do tego udostępnionych), które najpewniej i tak będą szybko ściągnięte albo zaklejone innym ogłoszeniem. No w porządku, żarty na bok. Zdecydowanie odradzamy ten pomysł. Zapewne nie będzie wielkiego rezultatu, a jakieś pieniądze przecież w to inwestujemy. Może jednak powinna się tym zająć agencja reklamowa, która zadba o wszystkie szczegóły i ma do dyspozycji billboardy, czyli wielkoformatowe nośniki, na których nasz plakat będzie bardziej zauważalny?
Bardzo ważną kwestią jest, gdzie znajdą się nasze billboardy. Należy przed rozpoczęciem współpracy sprawdzić, w których punktach znajdują się nośniki. Nie chcielibyście chyba wydać pieniądze na reklamę, którą mało ludzi zobaczy?
Oprócz samej lokalizacji agencja reklamowa może nam udostępnić informacje o sąsiedztwie nośnika, typie drogi, gdzie stoi, bliskiej sygnalizacji świetlnej, natężeniu ruchu pieszych i pojazdów w tamtym regionie. Te wszystkie komponenty mogą znacznie wpłynąć na odpowiednio duży odbiór naszej reklamy. Warto też upewnić się, czy billboardy są oświetlone, co powoduje lepszą widoczność w nocnych godzinach, a w porze zimowej – przez znaczną część doby – http://www.foliograf.pl/billboardy.