Home » Klasa-str » Obsługa » Reklama zewnętrzna – w jaki sposób najlepiej ją zrobić, by nie zmarnować zainwestowanych środków?

Reklama zewnętrzna – w jaki sposób najlepiej ją zrobić, by nie zmarnować zainwestowanych środków?

Jak zabrać się za przeprowadzenie kampanii reklamy zewnętrznej, tak żeby uzyskać jak najkorzystniejszy wynik?

Reklama wielkoformatowa

Autor: Jeffrey Zeldman
Źródło: http://www.flickr.com
Reklama zewnętrzna, nawet przy wciąż rosnącej roli marketingu internetowego, nadal jest istotnym komponentem w prowadzonych kampaniach, ze względu na jej rozległy zasięg i masowy charakter. Ta forma zapewnia wielokrotny i niełatwy do pominięcia dla odbiorcy kontakt z informacją.

Rzecz jasna teoretycznie możemy całość przeprowadzić sami – zlecić wykonanie projektu grafikowi, wydrukować plakaty, a potem rozlepiać je na mieście (jedynie w miejscach do tego udostępnionych), które najpewniej i tak będą szybko ściągnięte albo zaklejone innym ogłoszeniem. No w porządku, żarty na bok. Zdecydowanie odradzamy ten pomysł. Zapewne nie będzie wielkiego rezultatu, a jakieś pieniądze przecież w to inwestujemy. Może jednak powinna się tym zająć agencja reklamowa, która zadba o wszystkie szczegóły i ma do dyspozycji billboardy, czyli wielkoformatowe nośniki, na których nasz plakat będzie bardziej zauważalny?

Na co zwracać uwagę, co powinna nam zaoferować agencja reklamowa? – agencja reklamowa Foliograf Jeżeli decydujemy się na przekazanie w ich ręce całego procesu będzie to: współpraca grafika, który dobrze przygotuje projekt, dobra cena druku materiałów, przygotowanie i dostarczenie ich do miejsca ekspozycji, zadbanie, by plakaty były dostosowane do rozmiarów tablic. Korzystnie jest, gdy agencja reklamowa dba o konserwację i inne czynności niezbędne do zachowania odpowiedniej ekspozycji naszych ogłoszeń. Trzeba też skorzystać z przygotowania doświadczonych pracowników agencji, kiedy chodzi o to, co i jak ma przekazywać nasza reklama. Bardzo ważną kwestią jest, gdzie znajdą się nasze billboardy. Należy przed rozpoczęciem współpracy sprawdzić, w których punktach znajdują się nośniki. Nie chcielibyście chyba wydać pieniądze na reklamę, którą mało ludzi zobaczy?

Oprócz samej lokalizacji agencja reklamowa może nam udostępnić informacje o sąsiedztwie nośnika, typie drogi, gdzie stoi, bliskiej sygnalizacji świetlnej, natężeniu ruchu pieszych i pojazdów w tamtym regionie. Te wszystkie komponenty mogą znacznie wpłynąć na odpowiednio duży odbiór naszej reklamy. Warto też upewnić się, czy billboardy są oświetlone, co powoduje lepszą widoczność w nocnych godzinach, a w porze zimowej – przez znaczną część doby – http://www.foliograf.pl/billboardynadzieję, iż dzięki tym kilku sugestiom łatwiej będzie wam wybrać odpowiednią agencję reklamową.

About