strategia, dzięki której w szybki sposób można przypomnieć się tym Internautom, który już raz byli na prowadzonej przez nas witrynie lub używali aplikacji, która znajdowała się w naszej ofercie. Remarketing AdWords polega na tym, że w przypadku osób, które odwiedziły już daną witrynę wyświetlają się ich reklamy.
Tyczy się to bez wątpienia tylko do tych witryn, które wchodzą do sieci reklamowej Google. Reklamy witryny będą prezentowane także wtedy, kiedy szukane przez daną osobę będą hasła, które powiązane są z odwiedzoną przez nie uprzednio witryną. Remarketing adWords to doskonały sposób na przypomnienie o prowadzonej przez siebie stronie miłośnikom Internetu. Za sprawą pojawiających się reklam są oni stale na bieżąco z tym, co ma miejsce na stronie – Artefakt. W przeważającej części przypadków dzieje się tak, że po obejrzeniu reklamy dany użytkownik decyduje się na odwiedzenie witryny i na przykład znowu robi na niej zakupy (jeżeli chodzi rzecz jasna o sklep internetowy). Aktualnie Google ma do zaoferowania parę opcji remarketingu. I tak osoby tym interesujące się wybierać mogą między remarketingiem o charakterze standardowym, dynamicznym, tym działającym na aplikacjach mobilnych.
Ciekawą propozycją jest bez wątpienia remarketing video. Remarketing dynamiczny obejmuje reklamy o charakterze dynamicznym, nie mają one więc charakteru statycznego. Remarketing video to z kolei
wyświetlanie reklam wówczas, kiedy korzysta się z YouTube. Warunkiem jest jednak wcześniejsze oglądanie filmów wybranej firmy. Remarketing ma naprawdę szereg zalet. Przede wszystkim pozwala na szybkie dotarcie do klientów, którzy już wcześniej z naszej witryny korzystali. Jest to także możliwość dopasowania przedstawianych reklam do przyjętych celów reklamowych. Dzięki temu taka forma reklamy jest naprawdę wyjątkowo skuteczna. Remarketing to również reklama o ogromnym zasięgu – nie ma tu znaczenia miejsce, w jakim znajduje się Internauta.