Na chwilę obecną działanie witryn w globalnej sieci komputerowej podlega rozmaitym prawom i zależnością. Te dotyczące wyszukiwarki Google wydają się mieć bez wątpienia największe znaczenie. To bowiem właśnie Google jest na chwilę obecną najczęściej stosowaną wyszukiwarką i to jego algorytmy uważane są za najważniejsze. Co oferuje Google właścicielom stron internetowych? Czego można się spodziewać z ich strony?

Naprawdę wartą uwagi propozycją od marki Google jest remarketing AdWords. Remarketing to

kampania

Autor: IvanWalsh.com
Źródło: http://www.flickr.com

strategia, dzięki której w szybki sposób można przypomnieć się tym Internautom, który już raz byli na prowadzonej przez nas witrynie lub używali aplikacji, która znajdowała się w naszej ofercie. Remarketing AdWords polega na tym, że w przypadku osób, które odwiedziły już daną witrynę wyświetlają się ich reklamy.

Tyczy się to bez wątpienia tylko do tych witryn, które wchodzą do sieci reklamowej Google. Reklamy witryny będą prezentowane także wtedy, kiedy szukane przez daną osobę będą hasła, które powiązane są z odwiedzoną przez nie uprzednio witryną. Remarketing adWords to doskonały sposób na przypomnienie o prowadzonej przez siebie stronie miłośnikom Internetu. Za sprawą pojawiających się reklam są oni stale na bieżąco z tym, co ma miejsce na stronie – Artefakt (Artefakt). W przeważającej części przypadków dzieje się tak, że po obejrzeniu reklamy dany użytkownik decyduje się na odwiedzenie witryny i na przykład znowu robi na niej zakupy (jeżeli chodzi rzecz jasna o sklep internetowy). Aktualnie Google ma do zaoferowania parę opcji remarketingu. I tak osoby tym interesujące się wybierać mogą między remarketingiem o charakterze standardowym, dynamicznym, tym działającym na aplikacjach mobilnych.

Ciekawą propozycją jest bez wątpienia remarketing video. Remarketing dynamiczny obejmuje reklamy o charakterze dynamicznym, nie mają one więc charakteru statycznego. Remarketing video to z kolei

strona internetowa

Autor: Serge Kij
Źródło: http://www.flickr.com

wyświetlanie reklam wówczas, kiedy korzysta się z YouTube. Warunkiem jest jednak wcześniejsze oglądanie filmów wybranej firmy. Remarketing ma naprawdę szereg zalet. Przede wszystkim pozwala na szybkie dotarcie do klientów, którzy już wcześniej z naszej witryny korzystali. Jest to także możliwość dopasowania przedstawianych reklam do przyjętych celów reklamowych. Dzięki temu taka forma reklamy jest naprawdę wyjątkowo skuteczna. Remarketing to również reklama o ogromnym zasięgu – nie ma tu znaczenia miejsce, w jakim znajduje się Internauta.

Interesującym produktem od Google jest także kupon AdWords. Kupon AdWords umożliwia wykonanie nie związanej z żadnymi kosztami kampanii w Google. Trzeba jednak wiedzieć, że tego rodzaju kody o charakterze rabatowym przeznaczone są tylko dla tych kont, które w AdWords założono dwa tygodnie wcześniej. Ci, którzy swoje konta mają już od pewnego czasu nie będą więc mogli zrobić z nich użytku. Niemniej jednak darmowe kupony AdWords to rewelacyjny produkt i warto na nie polować – przeczytaj więcej informacji (przeczytaj więcej informacji).