Jeżeli myślisz, że przedstawiony temat jest warty przeczytania, to bez zwłoki wejdź na ten link i przeczytaj udostępniony tutaj (https://atic.com.pl/identyfikatory/identyfikatory-grawerowane-z-okienkiem/) materiał – on też Cię zainteresuje.
Wygląda na to, że sytuacja ta długo jeszcze się nie odmieni, mimo upływu lat, zmieniającej się sytuacji gospodarczej, są one ciągle najskuteczniejszym rodzajem marketingu. Sieci hipermarketów zwykle nie przygotowują ich samodzielnie, zazwyczaj trudnią się tym wyspecjalizowane agencje, których zadaniem jest realizacja stosownych fotografii wyrobów, ich obróbka graficzna jak też opracowanie, na koniec przekazanie materiałów cyfrowych do druku. Pomimo że zwykle gazetki promocyjne (zdecydowanie więcej odnajdziesz na tej stronie) sporządza się już na parę tygodni przed ich publikacją, to trzymane są one w dużej tajemnicy zaś dostarczane do marketu dosłownie w ostatnim momencie, czasem nawet jedynie jeden dzień przed rozpoczęciem rabatu. Powody tego są najmniej 2, mianowicie jednym z nich jest obawa przed konkurencją. Znając bowiem promocję konkurencja może zaoferować lepszą cenę czy podchwycić pomysł oferty specjalnej. Następna natomiast przyczyna to to, iż bywa tak, że pracownicy sklepów wiedząc o nadciągającej promocji odstręczają klienta do zakupu konkretnego artykułu, radząc, by poczekali na redukcję ceny.