Broszurki marketingowe a środowisko naturalne

Promocje przedstawiane w broszurach reklamowych mają w dużej mierze zasięg lokalny. Szczególnie często dotyczy to sieci sklepów z AGD/RTV, które z reguły w poszczególnych miastach czy też strefach kraju proponują przeróżne oferty. Wpływa na to także dostępność poniektórych lokalnych towarów spożywczych, a również różne taktyki marketingowe w poszczególnych strefach kraju.
Continue reading »

Czym odróżnia się współczesny marketing przedsiębiorstw? Metody na przyciągnięcie nowych klientów do swojej firmy

W czasach współczesnych, absolutnie wszyscy przedsiębiorcy działający w różnorakich branżach doskonale są świadomi tego, że muszą walczyć z poważną konkurencją, która stara się o względy tych samych klientów. Odnosi się to do wszystkich sektorów gospodarki, gdyż żyjemy w wolnorynkowym ustroju gospodarczym, który pozwala na koegzystowanie wielu, także niesłychanie podobnych podmiotów wewnątrz pewnego sektora. Jak wychodzi na jaw, dotrzymanie kroku konkurencji, a zwłaszcza jej prześcignięcie, nie jest takie proste, jak mogłoby się wydawać.
Continue reading »